Biznesowy Must Have

Co warto wiedzieć o biznesie i życiu

Marketing

Jak wykorzystać torby reklamowe w kampanii marketingowej?

Torby reklamowe w ostatnim czasie zyskały na popularności, gdyż wiele firm chętnie nimi obdarowuje pracowników, kontrahentów oraz klientów. Jest to świetny sposób na podziękowanie za udaną współpracę, jak i reklama, która dociera do szerokiej grupy odbiorców. Jak wykorzystać takie torby, by o danej firmie usłyszało jeszcze więcej osób? Gdzie najlepiej je zamówić? Podpowiedź poniżej.

Torby reklamowe z logo firmy
Torby reklamowe z logo firmy zamawiają często właściciele marek odzieżowych, firm produkujących towary spożywcze, firm oferujących różnorodne usługi oraz wiele, wiele innych. Co ciekawe, przydają się one nie tylko na co dzień, ale również wtedy, gdy dana firma chce się pokazać szerszej grupie klientów np.: na targach, eventach, koncertach lub na szkoleniach. Wówczas poprzez przekazanie uczestnikom imprezy takiej torby reklamowej można liczyć na to, iż część z obdarowanych zainteresuje się daną marką i zapozna z jej ofertą. Wiele klientów w ten sposób zdobywa namiary na świetnych wykonawców mebli, na firmy oferujące kosmetyki itp.

Jakie torby wybrać?
Najczęściej zamawiający decydują się na torby ekologiczne, które wykonane są z naturalnych, bezpiecznych materiałów. Ogromnym powodzeniem cieszą się torby materiałowe (lniane), które są praktyczne i z których można korzystać wielokrotnie (łatwo się je bowiem pierze i szybko schną). W Polsce z roku na rok pojawia się coraz więcej miejsc, gdzie można od ręki zamówić takie torby z nadrukiem. Jeżeli jednak zamawiający ma specjalne wymagania co do wyglądu, jakości takiego asortymentów, wówczas warto, by skorzystał z pomocy projektantów, którzy stworzą dla niego model, który w 100% będzie zgodny z jego oczekiwaniami i idealnie dopasuje się on do jego firmy (np.: pod kątem kolorystycznym). Ważne jest, by na takiej firmie znajdowało się logo, ciekawa grafika oraz dane kontaktowe, by klient mógł trafić do osoby, która oferuje towary lub usługi, którymi jest on zainteresowany.

Zalety takiej reklamy
Torby reklamowe są tanie, łatwo dostępne i co najważniejsze, dzięki nim można dotrzeć do wielu osób. To skuteczniejsza formy reklamy niż nie jeden baner w internecie lub duża reklama w mieście. Wiele osób docenia fakt, iż otrzymuje praktyczny gadżet od firmy, który można wykorzystać na co dzień na zakupach. Jeżeli jest on jeszcze wykonany w sposób ekologiczny, a design jest na tyle efektowny, że takiej torby nie powstydziłaby się żadna fashionistka – sukces gwarantowany. Zdecydowanie warto więc zainwestować w taką formę reklamy.